سرویس کسب و کار ۱۳۹۶/۸/۱۹ - ۱۳ : ۴۸ شماره: 15868
سه اشتباهي که موجب کاهش بهره وري در کار و زندگي مي شوند
همه ما مايل هستيم در هر روزِ زندگي خود، بيشترين کار را در کمترين زمان انجام دهيم و در واقع بهترين ميزان بهره وري را در فعاليت هايمان داشته باشيم. ولي برخي رفتارها مي توانند کارايي مان را تحت تأثير منفي قرار دهند. جالب تر اينکه همين رفتارها ممکن است از ديد کارفرمايان يا مديران به بهره وري بهتر کسب و کار منجر شود. در حالي که در واقع اين طور نيست.

وايمکس نيوز- در ادامه به 3 موردي مي پردازيم که به منظور کارايي بهتر در کار و زندگي، بايد از آنها دوري کرد:
1- انجام وظايف کاري در سفر

بسياري از افراد کارهاي اداري شان را با خود به سفر مي برند. اين کار مي تواند موجب کاهش بهره وري کار و نيز لذت از تعطيلات شود. در واقع علت سفر را نبايد فراموش کرد: مسافرت موجب مي شود از کار جدا شويم و ذهن خود را خالي نماييم.
2- برقراري ارتباطات کاري حين تعطيلات

برخي افراد در تعطيلات نيز دست از ارتباطات کاري خود بر نمي دارند. تلفن هاي کاري و ايميل هاي همکاران را پاسخ مي دهند و به آنها پيام فرستاده و به پيام هايشان جواب مي دهند. اگر شما نيز اينگونه هستيد بايد بدانيد که وقتي در تعطيلات به همکار خود پيام مي دهيد، در واقع مي گوييد: «من انتظار دارم الان تو مشغول کار باشي». اين عمل نيز بهره وري را کاهش مي دهد و بايد همواره به خود و ديگران احترام گذاشت و از ارسال پيام يا برقراري تماس با ساير همکاران در طول تعطيلات خودداري کرد.
3- انجام چند وظيفه به طور همزمان

انجام موازي چندين وظيفه، موجب مي شود کارايي به ميزان زيادي کاهش و از سوي ديگر استرس افزايش يابد. در حالي که اگر ابتدا کار اول انجام شود و سپس وظيفه بعدي شروع گردد، بهره وري افزايش پيدا مي کند و در نهايت وظايف بهتر و سريعتر انجام مي شوند.

منبع:ديجياتو

انتهاي خبر / وب سايت اطلاع رساني وايمکس نيوز / شماره: 15868
اخبار مرتبط

نظر شما درباره اين خبر
نام و نام خانوادگي

پست الکترونيک

نظر شما
نظرات

عضویت در خبرنامه
نام و نام خانوادگی:
آدرس ایمیل:

چنانچه قبلا در خبرنامه ثبت نام نموده اید ، در صورت عدم تمایل به ارسال خبرنامه اینجا کلیک کنید

آرشيو خبر ها

نظرسنجي