سرویس ICT داخلي ۱۳۹۶/۱۱/۱ - ۱۳ : ۹ شماره: 16284
نتايج دومين نظرسنجي الکترونيکي از کاربران سرويس هاي فناوري اطلاعات
معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از اعلام نتايج دومين دوره اندازه گيري ميزان رضايت کاربران حوزه سرويس هاي فناوري اطلاعات خبر داد و گفت: در اين دوره نظرسنجي که در بازه زماني ارديبهشت تا پايان آذر 96 انجام گرفته است، شرکتهاي شاتل، هاي وب و آسياتک از نگاه مشترکان در رتبه‌هاي برتر قرار گرفتند.

وايمکس نيوز- مجيد حقي معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با بيان اينکه نتايج دومين دوره نظرسنجي از مشترکان شرکتهاي FCP، FWA و TCI در قالب سامانه الکترونيکي اندازه‌گيري ميزان رضايت کاربران حوزه سرويسهاي فناوري اطلاعات اعلام شد، گفت: در اين نظرسنجي ديدگاه کاربران سرويسهاي فناوري اطلاعات با شاخصهاي کيفيت سرويس، سرعت، تعرفه، رسيدگي به شکايات، پشتيباني و وفاداري مشترک مورد سنجش قرار مي‌گيرد.
وي با اشاره به اينکه دومين دوره نظرسنجي مکانيزه از سرويسهاي فناوري اطلاعات در بازه زماني ارديبهشت تا پايان آذر 96 انجام شده است، افزود: در اين دوره از نگاه مشترکان شرکتهاي شاتل، هاي وب و آسياتک در رتبه‌هاي برتر قرار گرفتند.
حقي با اشاره به اينکه در اين دوره حدود 13 هزار مشترک در نظرسنجي شرکت کردند، اظهار کرد: بيشترين مشارکت در نظرسنجي از سوي مشترکان شرکت شاتل در استانهاي تهران و خراسان رضوي، آسياتک در استان آذربايجان‌شرقي و داتک در استان تهران و هاي وب در استان آذربايجان‌شرقي در سامانه ثبت شده است.
معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارزيابي سرويسها را در ايجاد فضاي رقابتي شفاف و سالم، ارتقاء سطح کيفيت خدمات و افزايش رضايت مشترکان موثر دانست و تصريح کرد: تمامي کاربران مي‌توانند از طريق آدرس الکترونيکي
http://itmon.cra.ir/satisfaction  جزييات نتايج نظرسنجي را مشاهده کنند.

انتهاي خبر / وب سايت اطلاع رساني وايمکس نيوز / شماره: 16284
اخبار مرتبط

نظر شما درباره اين خبر
نام و نام خانوادگي

پست الکترونيک

نظر شما
نظرات

عضویت در خبرنامه
نام و نام خانوادگی:
آدرس ایمیل:

چنانچه قبلا در خبرنامه ثبت نام نموده اید ، در صورت عدم تمایل به ارسال خبرنامه اینجا کلیک کنید

آرشيو خبر ها

نظرسنجي