سرویس فضاي مجازي ۱۳۹۷/۲/۱۹ - ۱۳ : ۴۰ شماره: 16547
خبر سهامداري ستاد اجرايي فرمان امام در يک پيام‌رسان داخلي تکذيب شد
روابط عمومي شرکت « گسترش الکترونيک مبين ايران» خبر منتشر شده در يکي از روزنامه‌ها مبني بر مالکيت اين شرکت در يک پيام رسان را از اساس دروغ خواند و تکذيب کرد.

وايمکس نيوز- روابط عمومي شرکت « گسترش الکترونيک مبين ايران» خبر منتشر شده در يکي از روزنامه‌ها مبني بر مالکيت اين شرکت در يک پيام رسان را از اساس دروغ خواند و تکذيب کرد.

در خبر اين شرکت آمده است: يکي از روزنامه‌ها با درج يک گزارش با تيتر« چه کساني سهامدار پيام رسان هاي داخلي هستند» در صفحه نخست شماره امروز به تاريخ 97/02/18 با تکيه بر برخي شايعات غيرمستند اعلام کرد شرکت «گسترش الکترونيک مبين ايران» مالک پيام رسان آي گپ است که اين خبر از اساس کذب و دروغ است.

منبع: ايسنا

انتهاي خبر / وب سايت اطلاع رساني وايمکس نيوز / شماره: 16547
اخبار مرتبط

نظر شما درباره اين خبر
نام و نام خانوادگي

پست الکترونيک

نظر شما
نظرات

عضویت در خبرنامه
نام و نام خانوادگی:
آدرس ایمیل:

چنانچه قبلا در خبرنامه ثبت نام نموده اید ، در صورت عدم تمایل به ارسال خبرنامه اینجا کلیک کنید

آرشيو خبر ها

نظرسنجي