16968 يک مقام مسئول در رگولاتوري: صندوق پستي ارسال شکايات از سرويس هاي اينترنت راه‌اندازي شد مديرکل نظارت بر خدمات عمومي اجباري ارتباطات و فناوري اطلاعات از فراهم شدن امکان اعلام شکايت در حوزه ICT در قالب صندوق پستي ??? خبر داد. <p><span style="color: #339966"><strong><span style="font-size: 12px">وايمکس نيوز-</span></strong></span><span style="font-size: 12px"> ولي&zwnj;الله مرادي گفت: همزمان با راه&zwnj;اندازي سامانه جديد رسيدگي به شکايات مردمي (195) مبتني بر مکان نماي جغرافيائي، به منظور ايجاد دسترسي بيشتر و شرايط آسانتر براي ثبت و پيگيري شکايتهاي مردم در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات، صندوق پستي 195 در شبکه پست جمهوري اسلامي ايران راه&zwnj;اندازي شده است.</span></p><p><span style="font-size: 12px">وي با اشاره به اينکه اين امکان براي دريافت شکايات مکتوب از سراسر کشور پيش&zwnj;بيني شده، عنوان کرد: از اين پس تمامي مشترکان سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات مي&zwnj;توانند شکايت خود را با درج موضوع شکايت، شرح کامل مشکل، اعلام عنوان اپراتور يا ارائه&zwnj;کننده خدمات، شماره تلفن همراه، ثابت و آدرس فرستنده به منظور انعکاس پاسخ نهايي از طريق صندوق پستي 195 به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي ارسال کنند.</span></p><p><span style="font-size: 12px">مديرکل نظارت بر خدمات عمومي اجباري ارتباطات و فناوري اطلاعات رگولاتوري تاکيد کرد: پيش&zwnj;بيني&zwnj;هاي لازم براي بررسي، رسيدگي و پاسخگوئي به شکايات ارسالي در سريع&zwnj;ترين زمان انجام شده است.</span></p><p><span style="font-size: 12px">منبع: مهر</span></p>