سرویس ارتباطات ثابت
با توجه به عدم برخورداري شرکت‌هاي ارائه‌دهنده اينترنت ثابت از جايگاه موردنظرشان که يکي از دلايلش عدم سرمايه‌گذاري لازم است، مسوولان ارتباطي، راه‌حل را در ادغام اين شرکت‌ها مي‌دانند؛ موضوعي که به سبب توسعه و سرمايه‌گذاري و امکاناتي که تاکنون فراهم کرده اند، به راحتي انجام نمي‌شود.
ارتباط تلفنی مشترکان تهرانی در 6 مرکز مخابراتی به دلیل انجام عملیات کابل برگردان در 3 روز آینده دچار اختلال می شود.
۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳ : ۴۸
شرکت مخابرات تهران، از واگذاري خطوط تلفن ثابت به متقاضيان ظرف مدت يک روز از زمان درخواست، خبر داد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱ : ۳۱
مخابرات منطقه تهران تلفن ثابت و سرویس های مخابراتی را در غالب طرح مهرگان یک روزه واگذار می کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵ : ۴۵
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، تاکيد کرد که از ظرفيت قوه مقننه و برخي نهادها براي حل موضوع واگذاري غير دقيق مخابرات بهره‌گيري خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۰/۷ - ۱۶ : ۴۴
مخابرات منطقه تهران مهلت پرداخت قبوض تلفن ثابت سیکل 4 را تمدید کرد.
۱۳۹۶/۱۰/۴ - ۱۷ : ۱۷
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات الغدیر، شهید زارعی، سلمان فارسی، احمدآباد مستوفی و ابوذر از تاریخ ۳ دی ماه آغاز می‌شود.
۱۳۹۶/۱۰/۳ - ۱۲ : ۱۸
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید سلیمانی حسن آباد، الغدیر، سلمان فارسی و ایروانی از تاریخ 26 آذرماه آغاز می شود.
۱۳۹۶/۹/۲۵ - ۲۰ : ۳۱
مشترکان تلفن ثابت در استانهاي تهران و البرز مي توانند پس از ثبت نام در سايت شرکت مخابرات از خدمات مختلف به شکل غيرحضوري استفاده کنند.
۱۳۹۶/۹/۸ - ۱۵ : ۵۰
ارتباط تلفنی مشترکان 6 مرکز مخابراتی در تهران به دلیل انجام عملیات کابل برگردان به مدت 3 روز دچار اختلال می شود.
۱۳۹۶/۹/۴ - ۲۱ : ۵۴
پاسخگویی به مشتریان با پیش شماره‌های ۸ در محدوده مخابرات منطقه ۸ تهران در روزهای اول، دوم و چهارم آذر ماه دچار اختلال خواهد بود.
۱۳۹۶/۸/۳۰ - ۱۳ : ۴
ارتباط تلفنی مشترکان 7 مرکز مخابراتی در تهران طی 3 روز آینده با اختلال همراه است.
۱۳۹۶/۸/۲۹ - ۲۰ : ۳۳
پس از آنکه دستور نصب تلفن‌هاي همگاني در مجاورت چادرهاي اسکان آسيب ديدگان زلزله از سوي مدير عامل شرکت مخابرات ايران صادر شد، برخي منتقدان نکاتي را مطرح کردند مبني بر اين که در مدل‌هاي مشابه زلزله و حوادث طبيعي در دنيا نصب تلفن ثابت عمومي در اين مناطق مقرون به صرفه نيست.
۱۳۹۶/۸/۲۹ - ۲۰ : ۲۸
شبکه هوشمند استاني (IN) يکي از سرويس‌هاي مخابرات است که در ابتداي ارائه به علت ناآگاهي مشترکان سبب تحميل هزينه‌هاي ناخواسته شده بود؛ اما بهترين راه براي جلوگيري از دريافت اين هزينه‌ها، غيرفعال کردن سرويس يا استفاده آگاهانه با در نظر گرفتن قيمت هر سرويس است.
۱۳۹۶/۸/۲۸ - ۱۵ : ۱۳
در راستای مشتری مداری فروش محصولات و سرویس های مخابراتی با عنوان طرح مهرگان تا عید نوروز در مخابرات منطقه تهران ادامه دارد.
۱۳۹۶/۸/۲۰ - ۲۲ : ۴
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از ایجاد امکان ثبت شکایت از ارسال پیامک‌ های تبلیغاتی با تلفن ثابت و سرشماره‌ های تبلیغاتی در سامانه 195 خبر داد.
۱۳۹۶/۸/۱۸ - ۱۱ : ۱۴
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران از بازگشت دو میلیون و ۷۰۰ هزار شماره تلفن ثابت کم کارکرد به چرخه درآمدزایی حداقلی خبر داد.
۱۳۹۶/۸/۶ - ۱۶ : ۳۷
آرشيو خبر ها

نظرسنجي